vrijdag 30 augustus 2013

Thema voor Jeetje Post en Swapgroep/kaarten

Goedemorgen,

Dit kaart is van koeien-thema bij Jeetje Post.
Ik moet dit kaart nog opsturen maar het is voorlopig nog niet bekend naar wie ik dit kaart moet versturen maar ik wil hier wel gaan laten zien.
De scrappapier komt uit Action (oud scrappapier) en de knipvel komt uit een boekje van TBZ, geloof ik.
Dit bloemetjes komen uit Pipoo's en per setje kosten ze 4,50 euro, duur he?
Verder is de tekst "groetjes" van de stempel.


Dit kaart is van een kat (3d uitdrukvel) van Francis, geloof ik.
Verder is de scrap-papieren van Pipoo's in wit met dooie visjes en groene met pootjes en katten.
Natuurlijk zie je ook 2 bloemetjes die ik gekregen had van mijn penvriendin.


Nu komt hier een kaart die voor Scwapgroep/kaarten bedoeld is.
De roze achtergrond is van de scrappapier met pootjes in roze komt ook uit Pipoo's.
En dan zie je ook de label in wit met roze/oranje die komt ook uit Pipoo's.
Natuurlijk zie je ook weer een poes uit de stansvelboek van Francis en daarnaast gestanse bloemetjes die ik zelf gemaakt heb.
Verder is er ook tekst "groetjes" van de stempel gemaakt.
Dit kaart is al opgestuurd naar Heerenveen en ik hoop dat de ontvanger dit kaart erg leuk vindt.

2 opmerkingen:

  1. leuke kaarten vooral de koeien maar dat komt dat ik dat geweldige beesten vind spaar die ook
    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen