donderdag 29 augustus 2013

Nogmaals nog 1x speciale kaarten voor speciale gelegenheden

Hoi iedereen,

Ja nog 1x speciale kaarten voor de speciale gelegenheden.
Nou kom eens gauw kijken hoe mooi de kaarten geworden zijn.

Dit kaart is ook weer op de bestelling voor de klant gemaakt die een huwelijkskaart wil hebben.
Het borduurpatroon komt zeker ook weer uit de hobbydols maar het nummer weet ik niet meer.
En de knipvel komt ook zeker uit Yvonne Creations.
Jaaa, ik ben echt gek op de knipvellen van Yvonne Creations want ze zijn erg schattig en erg mooi!
Hierbij zie je een foto van dit huwelijkskaart.

Nu ga ik jullie iets anders laten zien wat ik gemaakt heb: Pennenhouders.
Deze materialen had ik meegenomen van mijn werk omdat het wel mocht.
Dit pennenhouder van Hello Kitty heb ik aan de jongste dochtertje (Yailena) van Marli gegeven.
Zij is natuurlijk helemaal gek op Hello Kitty.
Naast de pennenhouder van Hello Kitty zie je een pennenhouder van Uiltje speciaal voor de zoon (Delano) van Marli gemaakt.

Dit kaart is speciaal voor mijn leraar Jaap gemaakt.
Het patroon komt uit Hobbyjournaal en het knipvel had ik via facebook-groep gekocht voor 25 euro cent en ik vond hem echt geschikt voor mijn leraar omdat hij altijd op reis is maar niet met de boot.
Met dit kaart wil ik mijn leraar bedanken voor zijn lessen die ik mag volgen.
Bekijk hieronder de foto.

Dit kaart is speciaal voor mijn praktijk-opleider Dennis gemaakt.
Het borduurpatroon komt uit gereedschappen maar ik had dit patroon gekregen van iemand uit Facebook dus ik weet niet waar hij precies vandaan komt.
Het knipvel is nogmaals weer van Yvonne Creations.
Dit kaart vond ik erg geschikt voor mijn praktijk-opleider omdat ik hem altijd met gereedschap zie op het werkvloer bezighouden als onze werkmaterialen niet meer goed werken dan gaat hij altijd proberen met hamer en een schroevendraaier te oplossen.
En dat lukt hem altijd weer wel met zijn gereedschap terwijl eigenlijk onmogelijk was.
Nou, bekijk de foto dan maar.



2 opmerkingen:

  1. Hoi,Colinda
    Zie hier veel leuke dingen staan op jou Blog.
    Jou creatie van de uiltjes vind ik prachtig.
    Welke mal heb je hiervoor gebruikt??
    Ik kom namelijk van Belgiƫ en hier is niet zo veel te vinden als bij jullie in Nederland.
    Wens je nog een fijne dag en veel freubel plezier.
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Heidi, de mal is van Marianne Design (roze mal). Die is vanaf 15 euro tot 17 euro te koop.
    Deze mal had ik gekocht ivm mijn verjaardagsgeld die ik gekregen had.
    Ja, wel jammer dat in Belgie niet zoveel te vinden voor de hobby. Hier in Nederland zijn er zoveel te koop.
    Je kunt ze ook via internet bestellen dan doen ze wel opsturen naar Belgie maar het verzendkosten is wat meer dan in NL. Tot horens! Groetjes van Colinda

    BeantwoordenVerwijderen