maandag 26 augustus 2013

Taart-workshop in Tilburg

Hoi iedereen,

Nou nou nou, nu ga ik eens iets heel anders doen dan kaarten maken.
Dat is "taart workshop" die ik ging doen bij Yellbell Bakes in Tilburg.
Ik ging erheen samen met mijn beste vrienden Marita en Jeroen.
We mochten eigen ontwerp op onze eigen taart zetten en dan meenemen naar huis.
Aan mijn workshop-taart was ik 3 uur lang bezig met decoreren en dat is hoop werk.
Maar toch vind ik erg leuk om te doen want ik werd steeds meer creatief.
We waren om 13:30 uur daar en gingen pas om 16:30 uur weg.
Hierbij zie je ook weer een leuke foto van mijn taart die ik gemaakt heb.
Deze taart is een speciale geschenk aan mijn moeder en haar nieuwe partner om te vieren dat ze elkaar gevonden hebben in de liefde die ze willen en weer gelukkig zijn.
Groetjes van Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten