maandag 26 augustus 2013

Verjaardags-uitnodigingen Hello Kitty

Goedeavond,

Afgelopen januari werd ik gevraagd door Marietje om Hello Kitty verjaardagsuitnodigingen te ontwerpen voor haar 1 jarige dochter Camilla.
Natuurlijk ben ik meteen op zoek gegaan naar de figuurtje van Hello Kitty om er 30 stuks van te maken.
Uiteindelijk ben ik via marktplaats terecht gekomen om 30 stuks (dezelfde) figuurtjes van Hello Kitty in roze en paars te bestellen.
Daarna ontving ik de figuurtjes van Hello Kitty per post.
Op de uitnodgingen zijn er lintjes om circkel heen en strikje van gemaakt en daarna gezichtje van Hello Kitty daarop geplakt en dan cijfer van 1 ernaast geplakt.
Ik was daar zo'n 2 weken mee bezig geweest en ik ben erg blij dat dit leuke uitnodgingen waren.
Marietje werd helemaal blij toen zij pakketje ontving omdat het van mij afkomt.
Nou, hierbij zie je een foto.
Groetjes van Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten