donderdag 29 augustus 2013

Nog 1x speciale gelegenheden kaarten

Hoi,

Dit kaart is in zwart/wit speciaal scrapkaart voor de nieuwe partner van mijn moeder.
Ik zal in kort proberen uitleggen wat er eigenlijk aan de hand was.
Afgelopen 1 augustus 2009 overleed mijn vader aan longembolie.
In die tijd was mijn moeder heel lang verdrietig en erg alleen gevoeld.
En toch ging zij wel werken bij TCMB (taxibedrijf) in Tilburg.
Daardoor heeft zij meer respect voor haar man (mijn vader) waarom hij zijn baan als taxichauffeur zo leuk vond als de beroep op te doen.
Tijdens haar werk heeft zij haar collega Rene leren kennen en 2 jaar later zijn ze verliefd op elkaar geworden.
Ik zag ineens mijn moeder veranderen van haar verdrietig naar vrolijke dame.
Daarom wou ik op dit manier haar nieuwe partner bedanken.
Op dit kaart zie je ook embossing erbij en een witte kat met tekst-stempel.
Waarom een kat? Rene heeft 1 kat en 1 poes vandaar heb ik dit kaart voor hem gemaakt.
Hierbij zie je een foto.

Dit kaart is speciaal voor mijn moeder en haar nieuwe partner om hun veel geluk te wensen voor hun liefde voor elkaar.
Dit hebben ze ook wel verdiend.
In dit kaart zit er wel geborduurde bloemen met steeltjes en een knipvel van Mylo.
Hier zie je een foto.

Dit kaart is wel geborduurd met een boomtak en daarna ingekleurd in bruin.
Hierin zit er geen 3d knipvel maar een scrap van een leuke aapje en dan tekst-stempel erbij.
Dit kaart was speciaal voor Delano (de zoon van Marli) omdat hij gek op de wilde dieren.
Het was bedoeld voor zijn verjaardag.
Zie je hierbij een foto.

Dit kaart is speciaal gemaakt op de bestelling voor de klant die een huwelijkskaart wil hebben.
Het borduurpatroon komt zeker ook uit de hobbydols maar het nummer weet ik ook niet meer.
En het 3d knipvel komt van Yvonne Creations.
Achter de knipvel van Yvonne Creations heb ik hartjes gemaakt uit hartjes-mal door mijn Double Do XL gedraaid en dan leuke grijze strikje met roze bloemetje.
In dit kaart zitten er ook kralen bij. Kijk maar naar de foto.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten