donderdag 29 augustus 2013

Speciale gelegenheden kaarten voor speciale mensen

Goedemorgen iedereen,

Dit kaart heb ik in rood, wit en blauw geborduurd met kralen.
Het borduurpatroon komt uit hobbydols borduurboek maar welke nummer weet ik het niet meer.
En dan een 3d knipvel van Yvonne Creations erbij gedaan.
Dit kaart was speciaal voor mijn hartsvriendin Neeltje gemaakt.
Hierbij zie je een foto van dit kaart.

Hier is ook weer een geborduurd kaart.
Het borduurpatroon komt ook uit hobbydols maar het nummer weet ik ook niet meer.
En dan natuurlijk ook weer 3d knipvel van Yvonne Creations erbij geplakt.
Dit kaart was speciaal voor mijn schoon-nichtje Suzanne die 19 jaar werd.
Hierbij zie je wel een foto van dit kaart.

Weer nog 1 geborduurd kaart met de borduurpatroon uit de hobbydols.
En de 3d knipvel van Marieke Design (geloof ik) erbij geplakt.
Dit kaart was voor mijn schoon-tante Carla die ook jarig was en toch haar verjaardag niet gevierd maar toch vond ik dat zij wel een mooie kaartje verdiend heeft.
Hierbij zie je een foto.

Dit kaart is geborduurd uit de boek van Karin, geloof ik.
En natuurlijk ook wel een 3d knipvel van een verdrietige kat met zakdoekje.
Dit kaart was voor mijn collega die ging met pensioen op mijn werk.
Hij vond dit kaart erg leuk en hij had totaal niet verwacht dat ik wel aan hem denk dat hij fijne collega was voor mij.
Ik werk altijd bijna elke dag met hem en we hadden altijd zoveel plezier maar jammer genoeg gaat hij stoppen met zijn werk.
Hierbij zie je een foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten