maandag 26 augustus 2013

de Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen 24 augustus Den Bosch

Hallo,

Op 24 augustus 2013 ben ik samen met mijn moeder eerst met de auto vanuit Breda naar Den Bosch gereden.
Ondertussen in de auto aten we wel broodjes op.
Om 11:30 uur kwamen we daar aan.
Mijn beste vriendin Marita vroeg zich af waar wij zouden komen en welke ingang het was want zij kwam met haar man Jeroen met de pendelbus vanuit het station in Den Bosch naar de Brabanthallen.
Ahhhhh daar zijn Marita en Jeroen... Even begroeten!
Ik deelde entreekaarten uit en ineens zag ik mijn moeder's reactie dat ik 1 kaart te kort zou hebben...
Mama, Jeroen is gratis entree!
Ohhhh jaaaaa ik weet het weer zegt zij!
Jeeeeuuuuu zullen we maar gaan naar binnen snuffelen!
Ooeeeiiii niet te veel kopen dacht ik eerst zo.
Snuffelen...Snuffelen...Snuffelen...Snuffelen...Kopen....Snuffelen....Snuffelen...Kopen!
Zo gaat het halve dag voor mij!
Binnen in de beurs was zo erg warm waardoor mijn t-shirt bijna helemaal doorgeweekt is door de warmte maar intussen dronk ik wel ff mijn flesje Cola Light.
Ik wist zo zeker dat ik mezelf niet kan vertrouwen met een pinpas te gebruiken tijdens hobbybeurs dus ik had altijd van te voren afgesproken met mijn man Remco om 100 euro te pinnen voor de hobbybeurs.
Zo kan ik mezelf wel vertrouwen met 100 euro contant geld in mijn zak voor de hobbybeurs.
Om 14:30 uur waren we klaar dus we gaan weer naar huis...
Op de terugweg te voet naar onze auto leverden we onze entreekaarten en we kregen een tas goodiebag, Hartstikke leuk!
Hieronder zie je een foto van de spullen die ik bij de beurs heb gekocht.
Groetjes van Colinda

8 opmerkingen:

  1. Hey, hier ben ik zoals beloofd. Fijn dat je het naar je zin dat in Ten Bosch, ik ben ook geweest zaterdag met mijn 2 dochters. Is wel een hele uitstap vanuit Antwerpen. Mooie spullen heb je gekocht.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia, wow das hele uitstap vanuit Antwerpen naar Den Bosch maar voor jullie is vast ook erg geslaagde dag hoop ik. En in maart ga ik weer erheen dan neem ik mijn hartsvriendin mee. Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke spullen heb je meid veel plezier ermee
    en ja ben volger geworden hahaha
    kuzzz ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Colinda, ja we wisten van mekaar dat we gingen hé! Leuk van je te ontmoet hebben op de beurs. Blij dat je ze ook heel leuk vond. Ik heb me ook goed geamuseerd.
    liefs Chantal
    ps wil je de woordverificatie uitschakelen aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey dat gat als een speer al 8 volgers en je blog ziet er super uit zo.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal, ja dat klopt. Ik zal even kijken hoe ik woordverificatie kan uitschakelen want het is trouwens wel nieuw voor me. Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ans en Chantal, Het woordverificatie is uitgeschakeld :D dus maak je geen zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen