maandag 26 augustus 2013

Geborduurde geboortekaarten "Camilla"

Hoi iedereen,

In 2011 vroeg mijn hele goede vriendin Marietje (die ik ook als een zus beschouw) of ik geboortekaarten voor haar dochtertje Camilla wilde maken.
Ik ga natuurlijk akkoord dus het werd meisjesachtige geboortekaart.
Het werd geborduurde geboortekaarten met haar naam in roze.
Ik was wel 5 maanden lang bezig met deze bestelling maar het resultaat is echt prachtig!
Het werd 55 geboortekaarten.
Hierbij laat ik de foto zien van deze geboortekaart.
Verder werd ik als 1e peettante gevraagd voor haar dochtertje Camilla.
Na de geboorte van Camilla kreeg ik heel veel leuke geweldige reacties van andere mensen over dit geboortekaart.
Zelfs waren de ouders van dit meisje erg blij met dit geboortekaart-ontwerp.
Ik hoop dat jullie van deze kaart kunnen genieten.
Groetjes van Colinda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten