donderdag 29 augustus 2013

Bruidstaart voor Frans & Lijda op de bestelling

Goedemorgen iedereen,

Eind juli 2013 had ik een grote bestelling: bruidstaart voor 30 personen.
Het thema van hun bruiloft was in wit en lila.
De bruidegom was mijn collega daarom wist hij dat ik voor hem wel kon maken.
Op 27 juli 's morgens heb ik aan 7 lagen taarten gewerkt om ze in oven te bakken.
Daarna heb ik ze 1 dag met rust gelaten.
Volgende dag 28 juli begon ik om 10:30 uur te werken aan de bruidstaart.
Eerst deed ik botercreme (natural) te maken en daarna verse aardbeien erop gelegd en daarna weer botercreme bovenop gesmeerd.
En daarna wordt weer hard werken aan decoreren in wit en lila.
Intussen heb ik wel even pauze genomen om te lunchen.
Daarna dacht ik van: ik ga zo even door zodra ik eind middag klaar kon zijn.
Op deze dag had ik wel erg warm maar toch bleef ik gewoon doorwerken om dit bestelling af te krijgen en gelukkig is mij gelukt!
Daarna heb ik ze in de koelkast neergezet ivm de warmte.
29 juli 2013 was de grote dag van de bruidspaar.
Om 18:45 uur kwam ik aan bij de feestlocatie samen met mijn man Remco die mij hielp dragen.
Het personeel van de locatie stonden versteld te kijken hoe mooi de bruidstaart werd en vroegen aan mij: heb jij dit bruidstaart gemaakt?
Ik zei: Ja, in mijn eentje van 10:30 uur tot 15:30 uur aan dit taart gewerkt.
Jeeeeuuuuu daar komen de kersverse bruidspaar binnen!
Kijk eens zei de bruidegom tegen zijn bruid...
Ze stonden ook versteld te kijken en zeiden dat de bruidstaart erg mooi is geworden.
De gasten en de bruidspaar vonden de bruidstaart heel erg lekker en zeiden dat de verse aardbeien heerlijk was met de taart.
Hierbij wil ik je ook iets vertellen dat ik ook een facebook-groep heb over mijn creatiefheid op taarten en cupcakes en dat heet: Colte's Taarten&Zo.
Oh ja, hieronder zie je een foto van de bruidstaart.
Liefs van Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten