zaterdag 7 september 2013

2 nieuwe smaken cupcakes bij Colte's Taarten&Zo

Goedemorgen allemaal,

Het is nu ochtend om 07:15 uur en ik kon niet meer slapen daarom dacht ik van: ik begin aan mijn nieuwe blog over de nieuwe smaken cupcakes bij Colte's Taarten&Zo.
Jaaa, naast kaarten maken bak ik ook graag taarten en cupcakes.
Voor mij is echt moeite waard om dit smaken te bakken.
Via facebookgroep kan je lid worden van Colte's Taarten&Zo:
https://www.facebook.com/groups/ColtesTaartenZo/

Hier komt de 1e foto van allereerste nieuwste smaak:

Tiramisu-cupcakes
Mijn man vind dit nieuwe smaak echt lekker en dat was altijd zijn favoriete smaak.
Jammer genoeg vind ik dit smaak niet lekker dus het is ook niet mijn favoriete smaak.

 
Hier komt de 2e foto van de tweede nieuwste smaak:
 
 
Aardbei-cupcakes
Ik kreeg ook visite uit Tilburg (mijn moeder en haar nieuwe partner Rene) en ze hebben dit smaak mogen opeten.
Verder hebben ze dit smaak ook goedgekeurd.
Mijn man en ik vonden dit smaak ook erg lekker en lekker luchtig.

Voor mij is echt moeite waard om nieuwe smaken te uitproberen en zelf proeven.
Als ik zelf niet proef dan weet ik het ook niet of het goed smaakt of niet voordat ik ze ook kan verkopen voor goedkoop prijsje.
Voor dit soort cupcakes met botercreme bovenop wil ik per cupcake verkopen voor 1 euro.
Fijne dag allemaal! Liefs van Colinda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten