woensdag 25 september 2013

Mannelijke speciale gelegenheden

Goedemorgen iedereen,

Nu is 5 over 5 's morgens en ik kan gewoon niet slapen na een muggensteekje.
Daarom zit ik achter de laptop om een nieuwe blog aan te maken over een mannelijke gelegenheden.
Ik heb afgelopen tijd 2 mannelijke kaarten gemaakt voor onze buurman Michael en mijn beste vriend Jeroen die jarig waren in deze maand "september".

Hier zie je een geborduurde kattenkaart die ik voor onze buurman Michael had gemaakt.
Als je een patroon wil hebben mag je gerust vragen via boekhorst85@outlook.com


Hier zie je een scrap/stempelkaart in rood met de stempel van Marilyn Monroe.
Deze stempel kan je bij CreaMiep via internet bestellen, ik kan deze stempel gekocht tijdens de hobbybeurs in Den Bosch afgelopen 24 augustus 2013.
en de auto's komen van de mallen (ik geloof Marianne Design) die ik in zwart heb gemaakt.
Jeroen vond deze kaart erg leuk en was totaal verrast met tekst: Hey Lekkerding!


Ik wens je een hele fijne dag vandaag! Geniet van elk moment! Groetjes Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten