dinsdag 8 oktober 2013

Verjaardagen voor de moeders

Goedendag iedereen,

Hier kom ik weer met een nieuwe blogje.
Dit keer gaat het over de verjaardagskaarten voor mijn moeder en mijn schoonmoeder die in begin van Oktober jarig waren.
Als eerste begin ik aan de verjaardagskaart tonen van mijn moeder die ik geborduurd heb.
Mijn moeder vond dit kaart erg mooi geworden en het past helemaal goed bij haar.


Als U dit patroon wil hebben mag je gerust zeggen dan krijgt U dit patroon van mij.
Nou nu komt de volgende verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder die 3 dagen later jarig is na mijn moeder's verjaardag.
Ook vond zij mooie kaart voor haar verjaardag.
Dit kaart is geborduurd met een knipvelletje van Marianne Design (geloof ik).
De tekst "Hartelijk Gefeliciteerd" komt van de stempel van de merk Noor of Joy.
Bij dit roos heb ik ook ingekleurd omdat het mooier uitkomt en duidelijk goed opvallen.
Als U dit patroon ook wil hebben mag U gerust zeggen dan krijgt U dit patroon van mij.

 
Nu komt nog 1 creatief bezigheidje erbij! En dat houdt in cupcakes...
Welke smaak is het dit keer? Dit keer is natural met fontant en marsepein.
Dit cupcakes was bedoeld voor de verjaardag van mijn moeder.
De meeste gasten van mijn moeder vonden dit erg lekker maar de vriend van mijn moeder heeft na het feestje gerust op zijn gemak lekker meest opgegeten en natuurlijk mijn moeder ook.
Maar iedereen hebben wel genoten van mooie versierde cupcakes.
De rode/roze fontant waren kleine vlinders die mijn moeder leuk vindt.
 
 
Nu komt weer nog 1 creatief bezigheidje erbij! Dat houdt ook weer in cupcakes...
Welke smaak is dit keer? Dit keer is caramel met soort botercreme die ook van caramel smaakt.
Dit cupcakes waren bedoeld voor mijn schoonmoeder en we hebben dit cupcakes natuurlijk ook meegenomen naar Zandvoort omdat wij daar onze weekendje houden bij Centerparcs.
 
 
Beste lezers, ik wens U een fijne dag toegewenst! Geniet vandaag! Groetjes Colinda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten